fredag 9 januari 2009

Så var det fredag!

Hej!
Ja, fredag och trevlig helg på er i stugorna!
I dag har vi haft lite namnsdagsfirare här på fika.
Och det blev en liten tripp till staden Sala.
Vi köpte nya lampskärmar till stora rummet.
Ett riktigt bra pris var det och vi är hel nöjda.
En tur till Sy Center och lite inköp av stuvbitar som ska
bli nya kuddar till kökssoffan bla.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Till kvällen gjorde vi pizza med skinka champinjoner och lite tonfisk.
Gott!



Nu har jag tittat på Lets Dance och Elisabet H som är nyhetsreporter var med.
Min goa gubbe brukar skoja och säga att jag liknar henne.
Vi har typ samma frisyr.
Ja i allafall på morgonen och när det är fuktigt ute.

Mitt barbarn Skrotis sa en gång
-Jag kan kamma dej så blir det rakt i ditt hår.
Men så lätt är det inte.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤



Kramar!

Inga kommentarer: