torsdag 22 januari 2009

Lite stöd till min rygg..Tack!


Hej!


GRATTIS! till K i Gävle som fyller 50 år idag!!!!

Vi som skulle åka och gratta idag med det ville sig inte riktigt.
Hoppas du haft en bra dag!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Oj vilken skillnad med lite stöd!

Ja i dag kom ytterligare en trevlig överraskning på posten.

Min snälle Make har skickat efter ett rejält stödbälte för min rygg
och gissa om det känns mycket bättre?


Ja det gör det verkligen vilken skillnad.
Jag har tom varit med och klippt lite tapet och langat saker till Mannen som grejar i tvättstugan.
Men det är verkligen konstigt att allt vill gärna hamna på golvet.
Och jag har lite långt dit just för tillfället.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
I morgon ska vi föra statistik över vilka fågelarter som besöker oss.
Det blir fredag ,lördag och söndag vi ska göra det och sedan rapportera till
Sveriges Ornitologiska Förening.
Det ska bli spännande och vi får hoppas att många fåglar besöker oss i helgen.
Och jag ska rapportera på bloggen varje dag ifall ni är intresserade.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Kramar!

Inga kommentarer: