tisdag 20 januari 2009

Nu händer det saker!



Hej!


Jag kan gå utan hjälp nu....

Men det går sakta framåt.Inte utan att man blir rastlös av att bara ligga.

Men till Bloggen ska jag om det så är lite stånk och stön innan jag sitter på stolen.


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Mannen har varit till stan och handlat färg och pärlspont.

Så nu blir det spännande och se vad det blir för färg...men det blir säkert jätte bra.

Ja så nu händer det saker, just nu spacklas det för fullt hör jag.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤





Kramar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej igen !
Än en gång så måste vi kolla av läget när rusten är färdig, det blir nog bra allt ni gör.
TACK för senast men det hände något med oss i söndags vi var trötta hela dagen och prata inte med varan för det orkade vi inte och att gå utanför dörren gick inte. Har ingen förklaring.
Hoppas ni fick mailet i dag 3639.
Hälsningar
M. & L.

HWITA DRÖMMAR sa...

Hej! Skålarna är jättefina, precis en sån har jag också och nu också en lite mindre i genomskinligt glas. Tycker det är såå fina! Fin samling du har! Krya på dig med ryggen, kram!