torsdag 8 januari 2009

Nu är glada julen slut!

Nu är glada julen slut.


Hej!


I dag har jag plockat tomtar hela dagen och fyllt kökssoffan.
Alla gick inte ner och det blev helt fullt ända upp.
Så går locket på soffan sönder om någon sitter där så får den stackarn
åka och operera bort tomtar där bak.


När jag hade alla tomtar framme så lade jag mina porslinsdockor i soffan.
Nu när allt var i stuvat upptäckte jag att kepsen fattas på min pojkdocka.
Men han får vara utan keps till nästa år jag tänker inte plocka ur allt igen.


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


I dag har jag inte varit ut mer än på verandan.
Så jag hoppas mannen vill gå en sväng runt kvarteret i kväll för jag behöver luftas.
Men det är ju hockey också och då blir det lite körigt att hinna.

Min goa gubbe var till stan en sväng i dag och han hade köpt en liten present till mej.
Men egentligen är det han som ska ha present för han har namnsdag i morgon.

En lykta.


Man blir så glad när man får något när man minst anar....

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


I kväll börjar Antikrundan igen.Ett favoritprogram.
Alltid spännande att se alla gamla saker och vad de värderas till för pris.


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Kramar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej!
Klart du får ta bilden på Ebbis och Tuvis. Vill du att jag ska maila den i stället, får du höra av dig med mailadress.
Timmy är så nöjd med sitt mästerverk men i helgen lär han inte hinna använda sin uppfinning, då han har lille A här. Ha en trevlig helg. kramar Yvonne