onsdag 28 januari 2009

Klippning!


Hej!


Ingen sovmorgon i dag.

Det var klippning kl. 9.00 i Norberg och efter att jag klippt mej var det
barnbarnet Willmans tur att få klippa sig.

Vi måste ju vara fina till dopet.

Efter gick vi och fikade innan jag skulle till sjukgymnastiken.

Det var en mysig förmiddag vi hade tillsammans men vi tyckte inte lille W var riktigt lik sig och i kväll fick vi veta varför.

Lille gubben han har fått magsjuka.

Typist brukar han säga ibland och nu var det väl typist alltså.

Och Mannen är förkyld...-typist alltså!



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


I kväll har vi dondat i tvättstugan nu är det nästan klart.

Vi ska bara få till det lilla extra.


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


I morgon ser jag att det redan är den 29:e vart tog Januari vägen?

Men i dag när jag gick till bilen efter sjukgymnastiken tyckte jag att fåglarna kvittrade så där vårlikt och då känndes det att vi är på väg åt rätt håll.


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Kramar!

3 kommentarer:

Stina sa...

Blää för magsjuka.
Hoppas att alla kryar på sig snart. Kram Stina

Anonym sa...

Va fin bilden var på barnen:)
puss å kram!

Nina sa...

Blä... för mag sjukan.
Jag käkar vit pepparkorn i dag. För Arbetskamraten K & hennes fam. är magsjuka.
Vad fina barnbarnen vart. Hoppas magsjukan går över snabbt.
Kramar