lördag 31 januari 2009

Dammsugarslangen!!!!


Hej!


I dag har vi varit på utflykt med svärföräldrarna!
Det blev en tur till Avesta.
God mat vid Dala hästens restaurang.

Och så har vi hämtat mattan som vi beställt till tvättstugan.
Det blev kanon!


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Det känns lite avslaget eller vad man ska säga.

Jag var så inställd på att åka på dop
men nu får man se fram emot det igen och det är ju inte så illa.

Huvudsaken är att den lilla familjen blir friska igen.


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

I morgon är det 28 år sedan jag fick min äldsta Dotter.
Lilla Barn vad jag var stolt.
Och stolt det är jag än! Världens stoltaste mamma!!!
Hon är bara såååå fantastisk!
Jag älskar dej så mycket!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ja annars så sa jag till mannen.
-undrar vad jag ska skriva om i bloggen?
-jo jag ska skriva om dammsugsslangen som jag har strupplat över här i hallen hela kvällen.
(han skulle ta undan den)
Nu får jag höra ...-det ligger en dammsugar slang här!
-Oj,,jag snavade över en dammsugarslang här!
-Nej men ....här ligger en dammsugarslang!
Men det är hockey på TV och då ligger nog slangen kvar ett tag till.
MEN vad tusan gör det.
Dåå har vi nått att prata om!!!!!!!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
NU har vi iallafall gjort varmamackor och det ska bli gott.
Nu får man höra.
Jag frågar -har du satt in mackorna?????
Mannen svarar-vilka mackor????
Jag-i ugnen????
Mannen-vilken ugn?????
Å här ligger det en dammsugar slang ivägen!!!!!!!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Kramar!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej tack för det fina inlägget.
Jag tycker att du är världens bästa mamma å jag är så glad att jag har dig.
Får se om det törs komma någon idag, tveksamt.
Jag älskar dig!
Puss å kram!