lördag 10 januari 2009

En bra dag!

Hej!
I dag tog vi sovmorgon!
Dottern ringde och undrade om vi sov.
Hos henne var det full fart sedan länge.
Men jag har också haft full fart med två små barn
vilket betydde att sovmornar inte var att tänka på.
Nu är det så att åren går fort.
Min mamma brukade alltid säga det till mej och nu säger jag samma sak.
Men vad hjälper det när man är mitt uppe i det hela och man är sååå trött att man inte orkar med vare sig själv eller dem man älskar mest av allt.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Var och hälsade på dotter J och hannes lilla fina familj.
Lille W var jätte glad när jag kom och visade stolt upp en sockerkaka
som han och mamma hade bakat till jag skulle komma.
Vi fikade och konstaterade att den smakade ljuvligt!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
I kväll har vi varit på besök hos våra vänner M & L.
Mycket trevligt som vanligt!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Kramar!

Inga kommentarer: