fredag 16 januari 2009

Manne 10 år i morgon!

Hej!

I morse när vi vaknade hade vi -14,5 grader kallt det är väldigt vad temperaturen varierar från den ena dagen till den andra.

Mannen har farit iväg på Hockey i Leksand och jag har haft besök av min väninna C.
I morgon ska hon till Stockholm på Formex mässan, lyckost hon.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Nu ska jag slå in svärmors present för i morgon är det hennes födelsedag.

Och vi får inte glömma att våran Frans Oskar Emanuel blir 10 år i morgon.
Tänk vad åren går jag tycker det var som i går när jag fick honom i present av min man
när jag fyllde 40 i februari det året.
Han berättade då för mej att vi skulle ut och åka lite och tog med mej till en Kennel med ny födda golden Retriver valpar. Så små de var å så söta.
Nu fick vi inte hämta hem Manne för än till påsk det året och det var en väldigt stor händelse i vårat liv ja som att få hem en liten bebis.En rund liten tuss med en rund liten rosa mage och jätte stora tassar.

Han heter Frans för det första han gjorde när vi hämtat hem honom var att äta upp mattfransarna på våran sovrumsmatta.
Och Oskar och Emanuel efter våra farföräldrar.
Manne är våran lille son fast nu har han till min stora sorg fått lov att flytta till mina svärföräldrar eftersom det har visat sig att jag blivit allergisk mot honom.

Men jag vet att han har det jätte bra hos dem och att de älskar honom lika mycket som vi gör.
Och vi får ju träffa honom när vi vill.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Kramar!

Inga kommentarer: