tisdag 13 januari 2009

Ja allt ska vara vitt!



Hej!



Västerås resa med svärföräldrarna blev det i dag.

Svärfar fick i present på farsdag att han och svärmor skulle följa med oss till Coop någon dag och att vi skulle bjuda dem på mat.

Det har inte blivit av tidigare men i dag passade de alla fyra för den trippen.


Vi passade på att handla lite också det är så smidigt nu när vi bara "scannar" in de varor vi köper.Inte alls krångligt nu när man kan det.


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Mot kvällningen var vi och hälsade på mannens bror och fru.

De var i sitt nya (gamla) hus som renoveras för fullt.

Allt blir i den gamla stilen och så mycket som bara går har bevarats.

Den gamla köksinredningen som en gång i tiden byggdes på plats.

Panel, trägolv och tak ja det blir så fint så det går ej att beskriva.

Man blir riktigt avundsjuk.

Jag är så glad för deras skull att de får bo så fint.


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Annars så hoppas jag att vi ska få lite rustat i tvättstugan.

Och jag vill så gärna måla furu möblerna vita därute jag tror att det skulle bli mycke ljusare.

Min man sa i dag att - ja allt ska vara vitt....

ja han tycker nog att jag pratar för mycket om att måla vitt.


Men upp till bevis det kommer att bli så bra bara vi får börja
(Jag hoppas att jag inte behöver vänta tills jag fyllt 50)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤



Mina gamla saltkar

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Kramar!

Inga kommentarer: