måndag 12 januari 2009

Linneas skafferi!

Hej!
Jag läste i dag i Sala Allehanda om en tjej som har en egen blogg.
Linnéa heter hon och är kakmonster.
Jag rekomenderar att du tittar in på hennes blogg.
Den e bra och mycket fina recept finns det.
Om du klickar på min överskrift så kommer du direkt dit.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
I dag har jag sytt lite.

Var ju in till stan häromdagen och kom över lite billigt stuvtyg.
Sen hade jag lite spets som var små snuttar som inte räckte till nått
så då sydde jag på lite sånt.
Kudden ska vi ha i kökssoffan.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
I dag har det blåst rejält och det har riktigt knakat i fönstren.
M & L ska åka till Åland på fredag så vi får verkligen hoppas att det ger sig tills dess.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Här är lite bilder tagna i vårat badrum.




Kramar!


2 kommentarer:

Nina sa...

Oj!! vilken fin kudde,du kan du.
Kramar

Anonym sa...

Oh, ser att du har en mjölkpall inne i badrummet...den idén ska jag nog ta efter (om jag får). Har två st i garaget som är från mormors hem...Ses kanske i kväll då. Kram Yvonne