torsdag 12 februari 2009

Piff och Puff!


Hej!


Ja.. vi har gjort lite Piff med en Puff!!!!!!!


Inköpt på Nisses i Västerås.

Att ha som lite förvaring för div.mössor och vantar.
Och så kan man sitta på den också.
Den ta inte stor plats men kommer att fylla sin funktion tror vi.

Vi har provat med lite olika stolar där men tyckt
att det tagit lite för stor plats så det här känns bättre.


Vet inte om ni kan se men det är ett fint sammetsmönstrat tyg.


Annars så har jag inte pratat med dotter A idag så om hon sett Björnen igen får jag väl återkomma och berätta om.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Jag har precis tittat på Antikrundan på TV.

JA tänk vad snopen jag blev förra veckan när jag skulle titta och det var hockey istället.

Jag var ensam hemma den kvällen och hade bänkat mej för att titta.

Men i dag har Mannen tittat på hockey.

Och Jag har tittat på Antikrundan.



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Kramar!

Inga kommentarer: