onsdag 25 februari 2009

Ett kort!


Hej!


Efter min Mamma har jag hittat många gamla kort.

Nu har jag hittat detta....

Det är min Mormor & Morfars bröllopsbild.

Nu måste jag bara hitta någon fin gammal ram.
Helst skulle jag vilja ha en i silver.
Så nu ska Jag börja besöka Loppisar har Jag tänkt.

Har Ni något förslag var man hittar nån skriv gärna en kommentar

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Nu börjar snön åka av altantaket.Hurra!
Ja jag vill ha bort den snön alltså.
Det är för mörkt i stora rummet.
Måste ju ha lite mer ljus till mina fina orkidéer som jag fått.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

I dag har jag varit och träffat alla tre barnbarnen.
Såå nu är batterierna laddade för ett tag igen.
De e för goa.....
Tänk att de kan ge så mycket åt Mormor!
Närhet,ömhet och massor av kärlek.

I en av våra hallar sitter denna.
Eldsfluga som man sätter värmeljus i.
Äldsta barbarnet tycker att den är läskig och hon har sagt att jag ska ta bort den.
Men hon har nog vant sig att den sitter där nu.
Den pryder sin plats och Jag gillar den.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

En Vän är någon som finns tillhands,
trots att Han eller Hon skulle behöva
vara någon annanstans.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Kramar!

Inga kommentarer: