fredag 6 februari 2009

Ja jag ska vara hemma!



Hej!

Ja i dag har det snöat hela dagen.

Men Jag har inte lidit av det speciellt mycket eftersom jag inte varit utanför dörren idag.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Vi har haft gäster på mat i dag.Hade lite älgkött i frysen som jag tog upp igår kväll och det var så pass mycket så vi bjöd hit Svärföräldrarna på Pepparrotskött!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Annars börjar jag få lite känning av att det börjar närma sig en bemärkelsedag framöver.

Det har hört av sig lite Vänner och undrar om Jag ska vara hemma osv.

Ja. Jag ska vara hemma........

Men först ska jag uppvakta K i morgon. Sen ska vi fira att vi varit tillsammans i 11 år mannen och jag.Sen ska vi döpa lilla Ebbis.Sen ska vi fira Svärfar som fyller år.Sen ska vi fira bröllopsdag.Och sedan kan vi fira Mej.....................

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Ha en trevlig lördag!

Kramar!


Inga kommentarer: