måndag 2 februari 2009

Flygresor och Plumpspel!


Hej!


Idag var det dax att åka och köpa mera mat till våra fåglar!

Dom är så duktiga och äta.
Minst 120 kg är vi uppe i nu.
I dag kom många Steglizer,Dommherrar och gråsiskor.


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Andra som flyger är flygplan och jag fångade ett uppe i det blå i dag.
Man kan ju undra vart dom skulle och vilka som var där uppe i planet.

Jag är inte sugen på att åka utomlands men däremot skulle jag kunna tänka mej att flyga till Kiruna.Vi var dit förra vintern och året före också på vintern.

Ska det inte bli nån resa dit i år?

Nej vi får vänta till sommaren för då vill jag iallafall dit.
Men då flyger vi inte då blir det husbil!


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Vi har varit och träffat våra vänner Y & K och sonen P.

Det blev plumpspel!!!!!

Gissa vem som vann?

Jag!

Vi hade så trevligt och blev bjudna på god smörgåstårta.

Tack för en trevlig kväll!


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Kramar!

1 kommentar:

Nina sa...

Tänk vad du ska skryta!!
Kan du inte erkänna att du förlorade?
=) skoj!!
Skönt att komma bort en stund och göra något annat.
Vet du om det vart ändrat i min blogg, eller kan dotra din skriva kommentar? Du vet vad jag menar.
Kramar =)