onsdag 11 februari 2009

Björnen sover???


Hej!



Jo visst borde det ju vara så.....

Men inte i natt när dottern åkte från sitt jobb.


Ja man kan nästan tro att det inte är sant..........


Plötsligt stod en ganska förvirrad stor Björn på vägen och hon fick stanna.


Han kollade på henne...han stod alldeles stilla bredvid bilen....
Hon tände helljusen men han brydde sig inte!
Han var väl jätte trött.....


A ringde sin Far och sedan polisen och berättade vad hon såg.
Polisen ville ha reda på positionen i väderstreck men A hon sa
-Han står här på vänster sida nu...
Efter ett tag dök en bil upp och björnen masade sig över snövallen.

I dag när hon ringde var hon fortfarande upprymd av händelsen.
Klart vem skulle väl inte vara det.
Och sen vem skulle tro på en????
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Jo annars så kan jag berätta att vi åt god mat i dag.
Morots och potatisgratäng m kantarellsås och entrécote.
Gott...........
Och det blir lite x-tra gott att äta med silverbesticken.
Olga heter de och jag har fått dem av min moster och mor.
De började samla dem åt mej redan när jag var liten och jag var väl inte så glad åt paketen då men NU är jag desto gladare och har bestämt att de ska användas flitigt även till vardags faktiskt.
Förut har de bara legat inlindade och jag har knappt använt det till fint ens en gång.
Nu äter vi kunglikt varje dag.




Kramar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha ja det ska va Anna till det. "ja han står där på vänster sida nu" typiskt henne.
Puss å kram!

Nina sa...

Hallojsan!
Inte vart jag bjuden på kunglig mat....vilket sätt.
Jag kan nog tänka mig att det smakade.
Vad spännande för dotter A.
Det kommer hon nog leva på länge.
Kramar :)