fredag 13 februari 2009

Alla Hjärtans dag!


Hej!


I dag strålande sol och jag har inte ens varit ut....varför???

Ja.. jag vet faktiskt inte nån måste dra ut mej tror jag.

Och själv törs jag inte gå ut, kanske med kryckorna då?

Är det fint i morgon.. då ska Mannen få ta mej ut.

Han får gå ut med frun istället för hunden.

Eftersom jag "bara" varit inne gjorde jag iallafall en sockerkaka.

Så var Vännen Nina på Hammarn hit och hälsade på.

Hon tar sig tid fast hon har hur mycket som helst.

Jobb,familj med 4 barn,2 hundar och ett helt hus.

Men jag brukar alltid säga..

Det man vill, hinner man!

Och hon tar sig tid!!!

Jag blir såååå glad när hon kommer.

Och hon hade med bakelser till Mej och Mannen.Gulle Dej!




Mannen är just nu på Hockey i Leksand.

Ja vi hejar på dom.

Heja Leksand hoppas ni vinner i kväll.

Så i kväll får jag besök av en annan vän Ma.

Hon var nyss in och frågade om vi ska dela på en pizza!Självklart!

Så nu mellan ladugårdsskötsel och kalvningar kommer hon till mej en sväng.


Ja så är det alltså Alla Hjärtans dag!

Så jag vill ge alla Nära och Kära

Och alla våra Goa Vänner !

En kram på alla Hjärtans dag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kramar på dig oxå på alla hjärtans dag! Vi ses på söndag. kram Yvonne

Villa Carl Larsson sa...

Vilken jättefin nalle :)

Näe jag tror jag behåller servetthållaren som den är. Jag håller med dig, den är finast som den är.

Ha en fin alla hjärtans dag. Kram Josefin

Villa Carl Larsson sa...

Och du.. vilken OTROLIG upprustning av tvättstugan. Så fint!!! :)

Willewira sa...

Önskar dig en riktigt härlig Alla hjärtans dag!!

Kram
Willewira

Lillatanta sa...

visst får du använda bilderna från min hemsida i din blogg. bara du först sparar dem på din egen hårdisk och inte direktlänkar. håll till godo med bilderna och en glad allahjärtans dag till dej
kraaaaaaaaam från lillatanta