onsdag 4 februari 2009

Bubbelvatten!


Hej!


Ja nu ni är det så gott som färdigt med rusten av grovingången.
Här är en liten bild bara mer kommer senare.................

Elektrikern var här och gjorde det sista idag och vi fick upp lampa och hylla.

Vi är nöjda över resultatet.....



¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Annars har jag inte behövt laga mat i dag heller.

Jag blir bortskämd.

Vi blev bortbjudna på mat.

Rotmos!Gott!!!!


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


I kväll har vi sagt att vi ska lägga oss tidigt för vi är så trötta!

Det är ju dumt att sitta uppe och vänta på att gå och sova.

Och sen har jag en ny tidning om jag orkar, med NYA korsord.

Jag löser alltid korsord innan jag somnar.

Tror att det kan vara bra för hjärnan.


¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Och M & L ni behöver inte hyra kläder ni får komma ändå!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Och sen var det det där med Bubbelvatten!
Tänk vilken tur att vi köpte en Soda Stream.
Oj vad stackars mannen bar vatten förut så den har vi tjänat in för länge sedan, så tycker man om Bubbelvatten ska man absolut investera i en sådan.
Nu ska jag ta ett glas kallt Bubbelvatten och gå till sängs.
(Jo då...visst får jag gå på toa i natt)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Kramar!

Inga kommentarer: