tisdag 10 februari 2009

På tur till Norberg!


Hej!


Idag har vi varit på tur till Norberg.

Sjukgymnastik. Mat på Vildanden.

Inköp av div.varor på Gruvhallen tillsammans med lille Willman!

Fika hos Dotter J med familj.

God nybakt kaka.....mmmmm..Gott!!!!

Lilla Ebbis som vanligt strålande go å gla!


Willman vet precis hur han ska få en att må bra.


-Jag älskar dej.

-Jag kommer å sakna er.(när vi skulle åka hem)

Å massor av kramar fick vi.


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Ja.. så är det Hockey på stora Tv.n i rummet.

Jag ska titta på Bygg Lov på MIN TV i sovrummet.


I dag är det tisdag och då är det många som äter semlor.

Vi är inte så förtjusta i semlor det närmaste semlor jag kunnat se idag var de här snöbakelserna som var på vattentunnan utanför altanen.



I dag har vi satt våran frusna Husbil under tak på gården.
Jag var in och stängde lite luckor innan mannen åkte iväg med den.
Gissa om jag blev sugen på att åka?
Vi hade tänkt att egentligen åkt en sväng idag och vara borta några dagar.
Men nu skulle det bli kallt och ett tag såg det ut att kunna bli mera snö.
Så vi blir hemma.
Det är ju mysig det också!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Kramar!


2 kommentarer:

Stina sa...

Vad mysigt det låter.:-) Kram

Anonym sa...

Tack för att ni kom idag :)
Puss å kram