torsdag 5 februari 2009

Kudde och Ostriskakor!


Hej!


Så var bänken klar med nysydd dyna och kudde!

Vad tycks?

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Fick bli en snabbsväng till byns Ica butik....
Ve o fasa Ostriskakorna var slut här hemma.

Men nu måste jag försöka bli av med mitt beroende det är allt för hemskt.
Jag blir så sugen på Ostriskakor så jag kan bli galen om det inte finns hemma.

Det är verkligen inte normalt alltså!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

I dag har kroppen protesterat vilt och jag har tillbringat största delen av dagen i sängen.
Men torsdagen har gått ändå.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
I dag fyller min kusin D som bor i Vetlanda 52 år. Grattis till dej!!!!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Fick köpa en ny växt till julplanteringen som började se lite tråkig ut.
Och den lilla ängeln som satt i en annan grupp fick flytta dit.





Kramar!


1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefin kudde....du är händig du!
Kram Yvonne