tisdag 17 februari 2009

Jag har fått blommor av Vovven!!!!




Hej!

Jo det är sant!
Manne har handlat blommor till Matte!
Fina eller hur?
Ja fast jag tror att Farmor & Farfar hjälpte honom.....
Tack Manne!!!!(och farmor och farfar)


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Just nu så tycker jag att jag kroppen känns som 100 år.
(inte snart ...50)
Jo då jag bakade lite Frallor men jag har tagit god tid på mej
och har väl hållit på i flera timmar och det har gått ganska bra.

Sen hade jag inte möjlighet att vila i sängen idag eftersom...
Allt i sängen var ute för ihjälfrysning av kvalster.......
Men nu har Mannen burit in allt så det ska vara varmt tills Bygglov!
För i rummet är det Hockey på TV´n.
Tror t.om att det är på två kanaler.


Och lite "Grötbullar" blev det också!
Och verkligen gröt..
Degen var hur kladdig som helst och jäste....
Över hela bunken och fastnade på brödhandduken!
Kletit.....
Men de ser "goa" ut iallafall!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Kramar!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är bra händig du - bakar, målar, syr...säg vad du inte kan?
Ha en bra onsdag (för snart är tisdagen slut). Kramar Yvonne

Anonym sa...

Mums!!!
puss å kram

Nina sa...

Vilken tur du har som har en hund som köper blommor åt dig, mina har inte lärt sig det =)
Dom där bröna såg goda ut.
Man kanske får smaka någon gång.
Sköt om dig/ kramar