tisdag 22 mars 2011

I köket.....


På skåpet i köket har Jag målat.......
Med en "spretig" pensel men det få duga.
Inte kunde Jag vänta tills Vi kunde köpa en ny pensel.
När man äntligen får inspiration
så gäller det att köra medans den finns kvar.

Så fick de vita dörrarna (som förut var bruna)
Text också så besökare hittar.


och...

Nu är bara frågan om man ska fortsätta.
Vi har en dörr till längst ner i hallen
som en del gäster går till
som kommer hit för första gången.
Där innanför är stege i taket
till vinden och så våra kläder.
Skulle man skriva?
Till Vinden!
eller
Walking closet!
eller
Det här inte dörren Du söker
eller
............................

Vad tycker Du?????
Har Du ett bra förslag så tar Jag tacksamt emot det
och blir det nått som Jag kommer
att använda så blir det självklart en belöning.
En Påsk Present!!!

~~:*:~~

Nu blir det Halv Åtta Hos Mej
sedan
Bygglov och samtidigt Sofias Änglar
det blir att hoppa emellan kanalerna.


~~:*:~~

Kramar Uttan!


20 kommentarer:

Hanna sa...

Fint!
kram
Hanna

Susanne sa...

Du är så kreativ..jätte fint..kram

Skaparglädje sa...

Vad du är duktig på att texta.
Kram!

Unknown sa...

Vad häftigt ha inte ens tänkt i dom banorna. Tycker den sista passar bra. Men risken är att de blir nyfikna o ska titta.
Ha en underbar dag Kram Beijan

Maria sa...

Jättefint ...och du. Jag tycker det skall st: Det här inte dörren Du söker. Det låter lite mystiskt och hemligt :) Och annorlunda framför allt. Kramar Maria

Linda sa...

Vad fint det blev "moster" jag tycker också att det ska stå : Det här är inte dörren Du söker.

Det lät spännande och häftigt på samma gång!

Vi ses imorgon kväll, jag har bakat bullar ;) Kramar

Vform sa...

"Privat" tycker jag!
Alltid fint med texter!
Längesedan jag tittat runt hos dej ... nu ska jag göra det :O)
Finfin vecka!

Jenny, Jens, Oliver och Isabella sa...

Vad tror du om "Vind och klädförvaring"?
Du är så duktig på att skriva, jättefint blev det :)
Kramar

Birgitta sa...

Så fint du målat och jag tycker sista texten passar bra på dörren.
Ha det så gott.
Kram Birgitta

Patricia sa...

Men åh va fint du textat ... =)

Jag är som du, kan inte vänta .. ha ha .. så jag hade nog gjort som du, målat med spret-pensel .. =)

Ha ha ha .. va jag skrattade gott när jag läste om vilka alternativ du funderat över till den andra dörren .. jag röstar på den sista .. den vore himla kul ju .. läste högt för gubben så han med fick skratta lite .. =)

Må så gott!
Kram Patricia

bakom berget sa...

Va duktig du är! Så himla fint textat. Jag tycker du ska skriva
Fel dörr på dörren. Många förstår nog, men en del blir nog nyfikna och måste titta in.
Ha en fin dag i morgon! Kram Åsa.

Vita Falkens Lantliv sa...

Så fint du textar:) Visst blir det så man får blodad tand, märkligt heheh

Jag tycker du kan skriva:

En trappa upp
eller
vindsvåning
eller
ej toa
eller
hit men inte längre
eller
inte här

hahaha nä jag vet inte dina förslag va bra tycker jag:)

Kram Susanne

Photo by Maria sa...

Så snyggt du har målat..

Jag tycker att det förslag du hade om att detta inte är dörren du söker var kul :-)

Kram Mia

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Va roligt att du tittat in hos mig :)
Va fint du har det, verkligen mysigt.
Den sista texten tycker jag blir perfekt :)
Ha en underbar dag.
Kram
Jessiaca

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Flott blogg.
Legger meg til som følger

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du hade så bra förslag själv, till vinden tex. Så det blir du som får en belöning idag. Jättefint och måla text på dörrarna, och praktiskt så alla hittar.
Ha en bra dag
Kramar
AnnaMaria

Lilla Rummet sa...

Vad duktig du är på att texta, själv skulle det bli bara darr på handen. Brukar skriva med schablon om jag skall ha någon text.
Ha de gott Kram Britt

Elin sa...

ÅÅÅ vad jag skule vilja kunna skriva lika fint som du!!! Imponerad:)

Nina sa...

Vad fint du har skrivit, jag kan nog tycka att det ska stå Privat eller det är inte det här du söker.

Hoppas allt är bra med dig.
Kramar Carina

Maria sa...

Tittar in och önskar dig en underbar helg :) Kramar Maria