lördag 5 mars 2011

Awarder!


När Jag började Blogga.. ja det börjar bli ett
tag nu.... oktober 2008.
Det var en värld som Jag inte visst så mycket om.
Mer än att Jag läst många fina Bloggar.
Började testa Mej fram.
Stina med Bloggen Hemma på Landet!
var en klippa i början.
En gång hade Jag fått en superstor blinkande
Tomte på Min Blogg som Jag inte kunde få bort.
Stina räddade Mej den gången.
Hon fixade bort den Jag trodde Jag skulle få ha
Jul på Min Blogg året om.

Jag har fått många nya Vänner.
Det är så fantastiskt och Ni ska veta att Ni
betyder massor.....Era goa Kommentarer.
Varje dag är en lycka.
Och att läsa Era Bloggar.
Massor av Inspiration får man också.
Sen är det fantastiskt roligt när det finns möjlighet att träffas på riktigt också.
Som när Vi var på Öland och verkligen överraskade Lisa.
Ja undrar om den chocken lagt sig ännu???
och.....
När Jag ringde Patricia 5 minuter innan Hon stängde sin Butik
och undrade var Hon bodde och om Vi fick komma.

Av Min Goa Vän Susanne har Jag fått denna.

Tack snälla Susanne!
Vi har också träffats på "riktigt"
När Vi var i Ullared och Vi ringde så var Vi så Välkomna
till Henne och hennes familj.
Och i somras kom de med husvagn och bodde på camping i närheten av Oss.


Av Bloggen Vildrosen!
Har jag fått den här Awarden.


Till den hör att man ska sända den vidare till
5 andra bloggar med färre än 100 följare.
Så Jag har kollat runt lite och valt ut
Följande.......
Mitt Liv i Fare!
Patricia mitt i livet!
Elin Veena!
Hemma på Hammaren!
Lobbens Pysselskåp!

~~:*:~~

Ha det Gott!


Kramar Uttan!



10 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Grattis vännen till award! Tittade in till dem som du skickat vidare, de var nya för mig och jag fastnade för ett par.
Ha en fin kväll och en härlig söndag!
Kram Eva

Birgitta sa...

Grattis till fina awarder du fått. Roligt att få lite uppmärksamhet. Ska kolla in deras bloggar lite, eftersom det är roligt att lära känna nya vänner.
Ha det så gott nu.
Kram Birgitta

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis till awarden!
Visst är det trevligt här ute i blogglandia:)

Kram Susanne

Patricia sa...

Ja tänk, va gjorde man innan bloggandets tid .. jag har ju inte bloggat lika länge som dig, men tänk va många goa vänner man fått, och några har jag med träffat och tänk va kul det var när du o gubben tittade in hos mig .. tänk va vi kunde prata .. hi hi.

Åh tack söta snälla för awarden!! <3

Många kramar
Patricia

Elin sa...

Hej!
Tack! så mycket för awarden. Det värmer starkt i mitt hjärta.
Det är jätte roligt att hitta nya blogg vänner.

Hoppas att du har en bra helg!
Kram Elin

Rosor och Pioner sa...

Grattis, de är du väl värda.
Ha en fin söndag
Kram Susanne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till awarden, du är värd alla awarder i världen. Och så roligt och träffa bloggerskorna, är du i Värmland är du hjärtligt välkommen till mig.
Kramar
AnnaMaria

Viola sa...

Stina hon är en klippa och har hjälpt mig med, grattis till fina awarden och önskar en skön söndag, här strålar solen, kramen

Hanna sa...

Grattis till awarden.
Jag har en liten tävling hos mig som du gärna får vara med i.
Ha en fortsatt bra söndag.
Kram
Hanna

Nina sa...

Grattis till awarden och tack så hemskt mycket för awarden, du är gullig du.
Kramar och hoppas att allt är bra med dig :)