onsdag 2 mars 2011

Att bli varm i hjärtat......


I går morse var Jag besviken över att Rosorna
som Jag fått av Mannen när Jag fyllde år
hade börjat ge upp.
Men de var vackra en hel vecka och det är inte dåligt.

Så när Mannen kom hem i går.
Titta vad Jag fick.


Han e för go alltså.
Min Prins!
Jag blev rörd och såå glad :)
Och varm i hjärtat.
Det var precis vad Jag behövde igår
Ni vet man är inte på topp alla dagar.


~~:*:~~:*:~~

I dag skiner SOLEN!!!!
Och Jag ska ta Mej ut i dag.
Och Njuta.....

Hoppas Solen skiner på Dej också i dag!

Kramar Uttan!



20 kommentarer:

Patricia sa...

Han är för go din gubbe!! .. =)

Här sken solen tidigare i morse men nu har den gått o gömt sig igen .. =(

Hoppas du har en bättre dag idag än i går .. <3

Kram Patricia

Linda sa...

Jätte fina rosor, han är bra söt min lilla morbror!

Imorgon kommer jag till dig!
Ska bli väldigt roligt och mysigt!

kramar

promenader på landet sa...

Hej vännen! Härligt att få vackra blommor som värmer i hjärtat! Ha det så gott kram Maria

Lisa sa...

Visst är det härligt att få blommor speciellt av de man älskar. Här i Norge har vi ingen sol idag. Hoppas du får en skön tur i solen.

Kram Lisa

Skaparglädje sa...

Toppen att få en extra bukett när den andra vissnat.
Här finns ingen sol.
Kram!

4U2 sa...

Så vackra! Här skiner solen, ja!!!

Stina sa...

Härlig gubbe du har.:-) Kram Stina

Elin sa...

Vilken go och snäll gubbe du har. Här har inte solen visat sig på 5 dagar och det är glashalt ute. Ramlade igår och slog i både rygg och huvudet. Har lite promblem att gå idag.

Ha en fin dag!
Kram Elin

Photo by Maria sa...

Ingen sol här, jag har inte sett till den på flera dagar :-(

Härligt av mannen att komma hem med nya fina rosor.. Sådana män gillas och sån man har jag med :-D Fast nu är det ett tag sedan jag fick några blommor, men när man minst anar det och det är ju då det är som roligast att få..

Kram Mia

Lilla Rummet sa...

Vackra rosor du fick av maken...visst blir man glad.
Här skiner solen och jag suttit nu på em på altan och lapat sol i ett linne i lä och några meter bort ligger ca 50 cm snö.
Ha de gott.
Kram Britt

Anonym sa...

Oj vad fina!! Vad gla´ man blir att få blommor!
Japp sol här på kobben också. Härligt!

Lisa sa...

Nä men ååh så gulligt av din käre man! :) Tänk att några blommor kan betyda så mycket och få en på glatt humör också.
Så lite kan göra så mycket.
Må så gott!
Kram

Fågel Blå sa...

Åhh vad snäll han är din gubbe!!!!!
Ta väl vara på honom!
Nej man kan inte alltid vara på topp!
Ha en fin Kväll!"
Kram kathrine

Mia sa...

Det är väl just dom där oväntade rosorna som värmer mest, vilken tur du har. Solen som skinit några dagar är borta idag, men den kommer förhoppningsvis tillbaka.

Viola sa...

En go och omtänksam man du har där hemma..:) hoppas du haft en fin dag, kram

Vardag och flärd sa...

Du har en fin prins! När man inte är på topp behöver man nåt fint och rart!
Kram Eva

Rosor och Pioner sa...

Vilken go och omtänksam make du har, vackra rosor.
Kram Susanne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron Uttan
Vilken snäll och rar man du har, gulligt och ge dig rosor.
Du har haft tur hos mig också, grattis vännen. Kika in får du se....
Kramar
AnnaMaria

Maria sa...

Grattis till din vinst. Hoppas du har en bra dag kramar Maria

Made by Ina sa...

SÅ fina rosor du har fått ;)

Kram Marina