lördag 2 oktober 2010

Mysig Lördag.....


Hej!

Ja det har Vi haft....
Mysig Lördag med Linnéa.
Här har Vi liten fika stund i skogen
efter Cykeltur......


Sen cyklade Vi hem och tände en brasa
i kaminen,sååå skönt!


Så kom Dotter Anna med Blommor.


Ja Hon hade vunnit Dom på Rallyt i dag.
Tur hade Jag.....
Så vet Hon också att Mamma är så rädd.....
och orolig innan Jag vet att Hon kommit i mål.

För Er som undrar eller vill se....



Som Min Kompis Inger sa -Huga,huga Sommarstuga!!!!

~~:*:~~

Ha det Gott!

11 kommentarer:

Susanne sa...

Ja jag säger detsamma..hade aldrig kunnat sitta brevid:/
Hon är helt otrolig din dotter..Massa kramar från oss..Susanne

Stina sa...

Vad mysigt ni har haft det .:-) Kram Stina

Elin sa...

det är sååå häftigt!! Anna är så Cool:)
Skulle GÄRNA åka med:)

bakom berget sa...

Nu har vi tittat på sträckan. Så kul! Gubben (gammal Rallyåkare)sa... det ser ju j-a bra ut! Han är lite ( mycket) sugen på att åka igen. Visst är det en kul sport!
Ha en fin helg!
Kram Åsa.

Photo by Maria sa...

Så mysigt ni haft det i skogen..
Det gäller att hålla tungan rätt i mn när man kör rally, det går snabbt på de små vägarana..

Ha nu en riktigt fin söndag..

Kram Mia

Annelis hantverk sa...

Det är mysigt med fika i skogen på hösten, jag gillar det! Ja, jag skulle då inte sitta med din duktiga dotter i bilen, det går nog för fort för mig.
Ha en bra dag!

Tina sa...

Hej vännen!!!
Åh jag förstår att du känner en viss oro...det hade jag oxå gjort =)
Vilka fina blommor!!!
Hoppas att du mår bra min vän! Tänker på dig. Är inte så mycket vid datorn nuförtiden... har så mycket annat jag vill göra & tid & ork räcker inte riktigt till.

Va rädd om dig älskade vän!
Kram Tina

Lisa sa...

Mysigt med fika i skogen, det är så härligt att vara ute i skogen tycker jag. Det är speciella dofter och ett lugn där bland träden.
Ojoj ja där går det undan ja! Jag vet inte om jag vågat åka med, tycker det är lite för mycket träd lite för nära vägen. ;) Men det ser riktigt häftigt ut ändå! :) Men står inte en del av åskådarna lite för nära vägen? :/

promenader på landet sa...

Hej vännen vilken jättemysig dag, härligt! Ha det så bra i veckan kram Maria

Patricia sa...

Vi for till skogs idag istället...så skönt att få komma ut i skogen...älskar naturen!!

Jag älskar att åka fort, och läste till kartläsare som ung men kom aldrig igång att tävla, men älskar motorsport... =)

Må så gott!!!
Kram Patricia

Yvonne L sa...

Så länge solen skiner så är ju hösten en vacker årstid!