tisdag 26 oktober 2010

Liiiiiten Utlottning!





Hej!

Jag har inte skrivit på några dagar nu och
heller inte kikat in Hos någon av Er Bloggkompisar.
Har varit lite körigt.
Vi har börjat rusta sovrummet.
Plocka,plocka oj vad saker man har.
Och vad rörigt det bli överallt bara av att fixa till lite.
Så målas ju allt det "fulbruna" i hallen.

Så...........
Det får bli en liiiiiiiten utlottning.
Vi gör som vanligt.

1 Lott ...Skriv en kommentar till Detta inlägg.
2 Lotter ...Skriv en kommentar och Länka med bilden
som är här ovanför på Din Blogg.

och..............

Så kommer Jag att Lotta ut detta .......

bland Er som är följare av Min Blogg.

T.o.m Den 15 November!

~~:*:~~

Nej! nu ska Jag..............




Sköt om Er!


58 kommentarer:

Susanne sa...

Jag håller oxå på o rensar,oj ja vad man samlar på sig :)
Klart jag vill vara med ..Kram från mig till er

Anneli sa...

Hejsan.

Vill jättegärna vara med i din fina utlottning.

Länkar inne på min blogg.

Ha det fint,
Kram Anneli.

Mia sa...

Rusta upp rum är ett kaos utan like. Men så skönt det är när det är färdigt :)

Patricia sa...

Aha, så det är därför du varit lite osynlig.. =)

Kul med lite renovering, i alla fall efteråt när det är fint och färdigt.. =)

Och japp, jag är gärna med i din utlottning... =)

Hoppas vilan var skön, ha nu en skön fortsättning på kvällen!

Kram Patricia

Photo by Maria sa...

Vad roligt att få det lite renoverat.. Undra när vi kommer att starta.. Har hört flera gånger här hemma att det skall hämtas plank.. Har fortfarande inte sett några ;-)

Klart jag vill vara med och tävla och jag länkar så klart från min sida..

Följare är jag ju sedan länge..

Kram Mia

bakom berget sa...

Oj, va kul! Renovera...det bästa jag vet! Jag vill gärna vara med i din tävling och jag tar två, lotter. Kram Åsa.

Lotta sa...

Hej..vill jättegärna vara med i utlottningen..Länkat på mn blogg nu....
må så gott kram Lotta

ANNIKA sa...

Nu är jag följare och hoppas vinna något fint ..i din tävling
gustafsson.57@hotmail.com

Thessan sa...

Jag och mina Amisar är tillbaka på riktigt!

Rosor och Pioner sa...

Vill jättegärna vara med i utlottningen,
Länkar på bloggen
Kram

Lena/isklockan sa...

Vill gärna vara med i din utlottning. Jag har länkat på min blogg. Kram

Smillas sa...

Klart jag vill vara medi din utlottning!

promenader på landet sa...

Hej vännen vill gärna vara med i din tävling! Kram Maria

Skaparglädje sa...

Hej!

Jag vill vara med i din utlottning. Mycket fin vinst du lottar ut, Jag länkar till min blogg.
Kram Anne-Lie

Handgjorda drömmar sa...

Jag är med!!!
Länkar såklart.
Kram

Gunilla sa...

Wow vilkwen fin utlottning du har.
Jag vill naturligtvvis försöka.
Länkar på min blogg.

Ha en riktigt fin helg


Kramen/Gunilla

Cathrine sa...

Jag vill ha chansen att få denna fina ljusampeln.
Kniper två lotter
Tur att det nu kommer lite lediga dagar så ni kan fortsätta med renoveringen.
//Cathrine

Caramel sa...

Jag vill gärna testa om fru Fortuna är med mig i din utlottning.
Länkar från min blogg.

Höstiga hälsningar Caramel

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/november/tavla-hos-uttan-1511.html

info@annakarlsson.se

Emmi sa...

Hej! Är gärna med och tävlar om det fina hjärtat :)

emmicarlsson@live.se

JENNIE sa...

Jag vill gärna vara med! :)

jenniesplace@live.se

Josefine sa...

tar en lott... fr0stskadad@hotmail.com

Emelie - Mamma till Malte sa...

Jag är med och tävlar :)
Har tipsat om tävlingen på min blogg HÄR http://eeeileme.blogg.se/2010/november/tavling-fanga-dagen.html#comment

Anonym sa...

Jag vill vara med på en lott. Trevliga Hösthälsningar från Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

Emma sa...

Jag är med! :)

(emmis_soet@hotmail.com)

Sandra - mamma till Molly sa...

Hejsan, jag är gärna med och tävlar!

Har tipsat på min blogg: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/november/ljuslykta-1511.html

/Sandra (sandra.li@hotmail.com)

Marias Hörna sa...

Hej
Vilken mysig blogg jag hittade här då. Kul. Lägger också in utlottningen på min sida.
Gör dig en god dag fr. Maria

Elin J sa...

Hej Hej jag vill helt klart vara med och tävla!

*håller tummarna*

KRAM

Mattias sa...

Hej! Jag är självklart med och tar två lotter då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/november/tavla-hos-uttan-1511.html

Hoppas på tur!
Mattias, mr22ga@hotmail.com

Evelina sa...

Jag är meeed :) Har länkat i min blogg: http://loon.blogg.se/tavlingar/2010/november/fanga-dagen.html
Kram Evelina Loon@live.se

Linda sa...

Hejsan jag är gärna med :D

Emma sa...

Vill gärna vara med =) iceblueeyes_85@hotmail.com

Carina sa...

Hej!
Jag är gärna med i din utlottning, kan inte länka för jag har ingen egen blogg.
Ha det gott!
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Jeanette sa...

Jag är gärna med och tävlar och tar en lott.

Anonym sa...

Hejsan, jag är med och tävlar :D!


/98miranda@live.se

Sara sa...

Hejsan, jag är gärna med.
Hade passat perfekt in i min hall.
Med vänliga hälsningar

Sara Johansson

Vita Falkens Lantliv sa...

Jag vill vara med och tävla! Jag tar 2 lotter, länkar!

Kram Susanne

Cattis sa...

jag är med! :)

hejcattis@hotmail.com

erika sa...

Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Linda sa...

Jag är med och tävlar! =)

Annika -familjebloggen med blandade tävlingar sa...

Jag är absolut med och tävlar, med två lotter.

Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/november/hemmahosuttan-15-november.html

kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

JoHaNNa sa...

jag är super gärna med och tävlar med 2 lotter... här har jag länkat: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2010/november/ljusampel.html#comment

Anonym sa...

Hej! Jag deltar gärna i tävlingen. Jag har ingen blogg.

Hälsningar Sandra (santtu_nyberg@hotmail.com)

Inge sa...

Klart jag vill vinna något så här fint till julen. Två lotter, tack, har länkat: http://nallepuh.blogspot.com/2010/11/annu-en-julutlottning.html

Trevlig helg

maria sundkvist sa...

Jag vill gärna vara med!
Håller tummarna1

care69 sa...

Jag är gärna med!

Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2010/11/15-nov-vinn-en-lykta.html

Anna sa...

Vill självklart vara med och vinna. Har tyvärr ingen blogg så jag får förlita mig på en lott och hålla tummarna.
hillevianna@hotmail.com

Mickan sa...

Jag är med! :)

Hem ljuva hem sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din tävling om den fina vinsten. Länkar och hoppas på tur :-)
Ha en fin vecka..kram Anneli

Viktoria sa...

Snälla, be min mamma att rensa lite!
Hon springer på loppis varje lördag på sommaren och kommer hem med 10 prylar varje gång! Snart kommer vi inte in i lägenheten!
Nejdå, så illa är det faktiskt inte ännu :)

Jag är iallafall jättegärna med och tävlar! men tyvärr så har jag ingen blogg så jag får nog köra på en lott och hoppas på det bästa! Hehe

Mail: pillooow@hotmail.com

Många kramar!

Olivia (henriksson.olivia@hotmail.com) sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Sirpa sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med, länkar, 2 lotter!
Jag ville bli följare med det gick inte just nu!
Ha en skön kväll!
Kram Sirpa

Vardag och flärd sa...

Kära nån så många som vill vara med i din utlottning! Det vill jag också, har länkat.
Underbart att läsa din blogg.
Kram Eva

Anonym sa...

Hejsan.Vill gärna vara med och tävla.
Häls.Lilian

Lizette sa...

hej hej
jag är gärna med och har länkat tävlingen hit
http://thisisliz.blogg.se/2010/november/tavling-tavla-1.html

jag har bloggen på bloglovin

Linnea Sjöström sa...

Jag är jättegärna med i denna fina utlottningen :)

Ida - mamma till Alva sa...

Jag vill gärna vara med och tävla :)


(min mail in_88@hotmail.com)

evamar sa...

Om man fortfarande får vara med kniper jag gärna en lott,