lördag 30 oktober 2010

Bus eller Godis?




Hej!

Ja lugn och RO på fredagskvällen.
Vill alla ha men det fick inte Våra Vänner.
Ja man blir aldrig vuxen.
eller
så är Man "knäpp"..............

Man tager vad man haver.
De vita lakanen ville Jag inte ta......



Vi ville skoja med Våra Vänner M & L.
Gick laddade dit och ringde på dörren.
Men??
Ingen Hemma.
Där fick Vi!

Men på vägen hem mötte Vi Dom....


Bu!!!


(Ni ser väl vad RÄDD L är????)

Så fick Vi en trevlig stund tillsammans.

~~:*:~~



11 kommentarer:

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Vad fina ni är.

Susanne sa...

Ha ha ..Kram kram...

Skaparglädje sa...

Jag tycker ni var ganska snälla spöken, tur att ni hittade era vänner så ni fick en trevlig stund tillsammans.
Kram Anne-Lie

Rosor och Pioner sa...

*skratt* För gammal för lite skoj blir man aldrig.
Ha en fin lördag kväll
Kram

Lisa sa...

Hahaha, vilken rolig idé! :D
Eftersom du skrev en kommentar till mitt inlägg vid 10.000 besökare så har jag en liten present till dig! Du kan väl maila mig din adress så kan jag skicka den. lisa@numo.se
Ha det gott! Kram

STENLYCKA sa...

Hejsan!
Synd att ni inte bor i våran by, så vi hade kunna haft lite skoj. Sådant uppskattar jag. Ni ser så hemska.......ut....!!!
Tack snälla för välkommen hem hälsningen, vi har haft det skön men det är allt gott att komma hem igen.Nu skall vi ut i trädgården och ta hand om alla löv som har ramlat ned under veckan.
Kram och ha en skön söndag!
Raina

4U2 sa...

Oj då, han ser väldigt rädd ut och det hade jag med blivit.

Hanna sa...

Ha en bra söndag!
Kram
Hanna

Stina sa...

Haha...:-D

promenader på landet sa...

Vad fina ni är! kram Maria

Patricia sa...

ha ha ha..ni är ju för sköna!!!!! vilken härlig överaskning för er båda, att de inte var hemma när ni kom ... ha ha

Må så gott tok-fia.. =)

Kram patricia