lördag 9 oktober 2010

I dag......


Hej!

I dag har Jag varit till Dotter Jenny m familj...

Vi lekte i Ebbas rum.
Pippi är Hennes favorit....
Ebba busar med Mormor.....



William tycker inte om att bli fotograferad.
Men ställer upp snällt........


Men liiiiite bus måste det ju bli......

William är enda grabben på Min sida.
Min Mamma fick en dotter.
Jag fick två döttrar.
Dotter Anna fick Linnéa.
Så fick Dotter Jenny William sen kom
lilla syster Ebba.
Så William är enda killen i Min Släktled.
Så heter Vi alla flickor Ingrid i 2:a namn
också som Vi firar i dag. 5 stycken då....
(Så även Min Mamma men som inte finns längre)
Där blev det lite generations information.

~~:*:~~

Hoppas Ni har en bra Helg!
Här Jobbar Mannen i helgen.....
Men Vi fångar dagen och de stunder Vi får.




Trevlig Helg!



9 kommentarer:

bakom berget sa...

Vilka gullungar. Jag måste ju säga att man ser likheten med dig väldigt mycket.
Ha nu en fortsatt trevlig helg!
Kram Åsa.

Susanne sa...

Hej min vän..Ja dom är verkligen fina..och har dina drag så e det bara :)
tänker på dig men det är för mycket ibland så nu får det bli en kram via bloggen..Många tankar till er...Kram

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Åh vad härliga bilder ser att han gillar Kizz dom är poppis i alla åldrar.

Photo by Maria sa...

Så fina små busbarn.. Busa med mormor Uttan är nog härligt :-)

Kram Mia

himlaverket sa...

...härliga ungar.
Roligt att få se lite barn i bloggarna åxå...
Ha en bra dag.

Linda sa...

Hejsan! de va länge sen, hoppas det är bra med dig och morbror!
Tänkte tala om att för knappt en minut sedan så spika pappa fast hyllan på min väg, så nu står bokstäverna där så fint.
Hälsa morbror! Kram från Linda

Patricia sa...

Kul att få busa med barnbarnen...själv får jag nöja mig med gos än så länge...och fick en dos med Clara-gos idag på e.m... =)

Du är ju får rolig stumpan... =)
Jo jag lyckades hitta till den där braiga affären med kläderna... ha ha.

Kram på dig!!
/Patricia

Birgitta sa...

Vilka sötnosar till barnbarn. Ett försenat grattis till alla Ingrid från en till som har det som andra namn.
Ha det så gott.
Kram Birgitta

Anneli sa...

Hejsan.

Vilken fin blogg du har!

Vill gärna besöka dig igen och lägger dig bland bloggvänner om du samtycker.

Söta barnbarn, måste var underbart roligt med barnbarn.
Jag får nog vänta ett tag på det , tror jag.

Ha en fin dag,
Kram Anneli.