onsdag 6 oktober 2010

Född Utter............


Hej!

Ja i dag är det riktigt höstväder.
Mulet och blåser.
Ingen lust att gå ut....
Ingen lust att göra nått..........

Bara Mysa.....

Tog lite bilder ute på altanen......



Idag blir det.
Kaffe.....
Tv...
Repris av Glamour....
Efter Tio.....
Hem till Gården......
Och Nya......
~~:*:~~

Så en Blomma till Dotter Jenny!
som har Namnsdag i dag.

Och till Er andra som också heter Jenny!

~~:*:~~

Här kommer Sju saker om Mej
som hörde
till Awarden som Jag fick härom dagen.
*Gillar Champagne.....
*Jag har inga syskon men önskade Så att Jag hade det...

*Fobi för offentliga toaletter,men ibland måste man ju.

*Är ostriskaksmissbrukare,just nu uppehåll.

*Tycker inte om att köpa skor men har nyligen köpt dessa......

*Har ingen längtan att resa utomlands, trivs så bra i Sverige.
Kanske för att Jag är lite rädd av Mej eller feg, vad vet Jag????
Ni vet..Jag trivs bättre här
*Kallas Uttan för att Jag är född Utter.....

Sköt om Er!


4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Ja det är ju inte sant vad det blåser.Fina bilder du visar från din altan.Jättefina.Pyntat och gejat har du med gjort.Bara så fint.Vad snygga skor.Önskar dej en fin dag kram Rita ♥

Mia sa...

Här är det flera dagar sedan det var dagsljus, det är så mulet ute att man aldrig liksom riktigt vaknar. Är det du eller mannen som är så duktig med trä, täljning i världensklass det där, kul figur.
Uttan ja, så det har sin naturliga förklaring :)

Patricia sa...

Jag önskar att jag med hade en altan att göra så där mysigt på...*avis*

Åh jag älskar att resa, det är så roligt och spännande att uppleva främmande kulterer, lära känna nya människor, äta annorlunda mat och allt annat som inbegriper en utlands vistelse... =D

Kallas du Uttan av folk eller är det bara så här på bloggen?
Mitt ungdoms smeknamn var inte så roligt så det nämner jag inte i första taget, fick dras med det från 3:an till gymnasieåren... ha ha

Ja det är synd du bor så långt bort...eller att jag bor så långt bort...vilket som.. hi hi.

Kram kram

Photo by Maria sa...

Ja idag har det verkligen varit höst här med.. Blåst och lite småkyligt, men inget regn iaf.. man får vara glad för det lilla :-)
Men det låter som du haft en fin och mysig dag inne med tv och mysig tidning..

Sov gott i natt och ha en bra torsdag..

Kram Mia