söndag 23 maj 2010

Slut på Pingsten......




Hej!

Regn och Åska i dag.
Det var riktigt skönt för då fick Jag lite gjort inne.
Bakade lite och bjöd hit Svärföräldrarna på Kaffe.

Tog en tur ut i regnet och
plockade in lite Tulpaner.
Och varför måste man ha en
lagom vas till blommorna?


Kan bli vackert så här också.....


~~:*:~~:*:~~



Har fått en Award av
Agneta med Den mysiga Bloggen
Snäckskalsdalen.
Man ska visa sin 10.e bild i sin första mapp.
Men det har Jag redan gjort så Jag gjorde
som Agneta gjort.
10:e mappen och 10:e bilden.
Så ska Jag ge den vidare...
Men Jag tittar runt och det är redan många som
fått den så Jag säger......
Jag ger den till den som vill!

Bilden var............

William med tomtelandet vi gjorde.
~~Den: 5/11.08~~

~~:*:~~

Fick en utmaning av NattMia.
Det tar Jag i morgon......
Ska ha nått att visa då också.



Så var Pingsten över.
Måste säga att Jag gillar inte att de tagit bort.
Annandag pingst som var en röd dag.
Det blev ju ingen riktig Pingst nu.
Nej! Jag vill ha tillbaka den dagen igen.
SÅ DET SÅ!

~~:*:~~

Sköt om Er!


9 kommentarer:

Susanne sa...

Vi har haft jätte fint väder idag..Varit ute hela dagen och försökt att ta vara på varje minut..Lite trädgård lite målning och en stund i solstolen..Idag har jag fått en riktigt "Bonna bränna" Ha ha ...Kram min vän..

Vit som snö sa...

Jaa vilken härlig helg vi haft! Men jag håller med att vi skulle haft helgdagen kvar!
Kul att du är med i min utlottning!
Kram Cilla

Birgitta sa...

Hej! Roligt att du vill vara med i min utlottning.
Här har vi klarat oss från regn idag, men igår kväll regnade det. Vi tog en liten tur med bilen och kaffekorg idag söderut i vårt län.
Ha det gott.
Kram Birgitta

Jenny, Jens, Oliver och Isabella sa...

Här har det oxå regnat hela dagen men vi har klarat oss undan från åskan.

Grön Iris sa...

Hej,

här har det också regnat idag, då passade jag på att handla hem lite blomster. Jätte kulit!

Ha en bra måndag,

varma kramar Linda

Photo by Maria sa...

Så fint det blev med "en för stor" vas till tulpanerna..Vackert!!

Ha nu en härlig start på din vecka..

Kram Mia

Tina sa...

Hej vännen.
Jag håller verkligen med dig. Blir ju som vilken helg som helst nu!!!
Hoppas ni haft en fin helg & att du får en underbar Måndag!!
Varmaste kramen Tina

sylvia sa...

hei.
nydelige bilder av den tulipan i stor vase,så vakkert,
men å men har de tatt annen dagen fra dere,det var ikke pent gjort,vi har fri å hellig dag her,deilig med mannen hjemme,å Silje skole fri en dag til,
sol å varme her i dag å.
tusen takk for hilsen på dagen min igår,det gleder.
klem fra sylvia

Patricia sa...

Ja men det var ju fint som du arrangerat tulpanerna...riktigt läckert!!!
Man måste ju inte göra som alltid annars, måste ju prova lite nytt... =)

Jag håller med att det vore skönt att ha varit ledig idag med...har inte kännt av att det var Pingst över huvudtaget om jag ska vara ärlig.. =)

Ha en underbar dag!!
Kram Patricia