måndag 31 maj 2010

Njut av solen.....


Hej!

I dag har vi sol och ska visst få det
några dagar...........
Härligt!

Oj vad det växer i Mina "buttar"
Salladen är bra på gång.......

Gräslöken och citronmelissen..

Penseérna är som vackrast nu....

Och trädet utanför...........


Ja, nu bara njuter Jag av allt det vackra.

~~:*:~~:*:~~

Så har Jag köpt nått riktigt BRA!!!


Äntligen behöver jag inte krypa på knä
för att göra rent mellan plattorna.
Tänk vad bra det är om man har
rätt verktyg.........


~~:*:~~:*:~~


Det är lite glest med inläggen nu.
Men Vi har haft lite mycket runt om Oss nu.
Det händer saker i livet ibland.
Sånt som måste gå före allt annat.
Sånt som gör att man tänker mer..........
Sånt som man inte kan berätta om....
Sånt som gör ont........
Men Jag är glad att Jag har Er här,
att Ni finns Ni underbara som lämnar
fina goa kommentarer.
Det värmer mitt hjärta.


Och en viktig sak.....


Ta hand om Er
och njut av SOLEN!!!!!





10 kommentarer:

Lena/isklockan sa...

Här skiner solen också idag. Härligt ! Passar på att " grejsa "lite här och där. En sånt redskap har vi också köpt i år. Kanon bra. Kram

Smilla sa...

Härligt med solsken, det har vi också....och jag som ska vara inne och städa, hur bra tror du det går ;) Men är i allafall glad att solen har hittat tillbaka =)
Ha en bra måndag, trots allt osm händer.
kram

Carina sa...

Nu är det verkligen dags att njuta av all grönska...
Jag saknar dock värmen!
Ha det underbart.
Kramen.

Thessan sa...

sv. Tack! Ja, haha, dom räcker i all evighet! Både hälsosamt å ekonomiskt! =)

Tina sa...

Min fina fina vän!!!
Varm styrke kram till dig & din familj!
Jag vet att livet inte alltid är så snällt, men jag hoppas att ni återhämtar er & att ni alla får må bra!!

Du / ni finns i mina tankar..det vet du!!!!!!

Underbara fina vän!! Varm kram Tina

Photo by Maria sa...

Solen har vi inte sett mycket av här.. Härär blåsigt och kallt men den skulle visst visa sig i slutet av veckan så det hoppas jag på..

Tänk om jag vetat att du ville ha en gammal tvättbräda, de hade nämligen tre stycken på loppisen och det verkade bara vara jag som var intresserade av dem, just då iaf..

En stor kram till dig..
Mia

Vit som snö sa...

Jaa det finns det som är viktigare än bloggen men vi finns ju kvar här som du vet:) Hoppas det jobbiga ordnar sej!
Och det är viktigt att njuta utomhus också. Vad bra att du hittar hjälpmedel som buttar och den fiffiga borsten!
Kram Cilla

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Tittar in och säger hej och hoppas att det inte är alltför sorgset det du syftar på....
Carin

Nina sa...

Hoppas allt det som händer går bra och att även ni njuter av solen.
Tänker på er!
Kram

Snäckskalsdalen. sa...

Ja, allt rår man inte över, på både gott och ont. Jag hoppas verkligen att det som hänt är något som går att hantera. I alla fall någotsånär. Det är tråkigt, men vi finns här, det vet du!

Vilka fina vår/försommarbilder du visar. Och vilket bra redskap. Det är fördelen med moderna tider, dom hittar på en massa bra grejer!

Ha det gott och storkram
Agneta