torsdag 13 maj 2010

Myror......

Hej!

Ja vi har......
Myror utanför dörren.
Myror under alla stenar.

och myror i hallen.....
Min Kompis Susanne Hon har myror i köket.
Men.....
Vi köpte två lite större.......

Tyckte De var lite söta...
Så har Vi.....
En Ny Krans på dörren....


~~:*:~~:*:~~

I går var Vi på besök till Patricia!
Jag har länge velat åka till Henne och Vi
har pratat om det men i går så blev det av.
Jag läste på Hennes Blogg att hon skulle ha
REA i sin lilla butik också och den ville Jag gärna se.

Tänk Jag hade hela dagen gått på nålar....
Slängde en liten krok till Mannen när Han var hem.
-Patricia har sin Butik öppen i dag.
Patricia och Jag har hittat varandra genom Bloggen.
Flitigt har Vi sänt kommentarer till varandra.
Funnit varandra.
Eftersom Jag mådde lite dåligt så såg Mannen nog
att Jag behövde livas upp lite.
Så Vi åkte....
Utan adressen, den blev kvar hemma.
Men det gick bra.
Patricia var precis som Jag trott att Hon skulle vara.
Och Vi hade lätt att prata och skratta tillsammans.
Jätte trevligt var det och dit
ska Jag/Vi absolut åka och handla igen.
Och inte minst för att få träffa Patricia.
Tack snälla söta för en fin eftermiddag!

Kika in i Henne lilla Butik....HÄR
eller


Om Jag köpte nått?????
Gissa???? :O)

(Men det var ju sååååå billigt)
REA!


~~:*:~~:*:~~

Var till Mannen och Tobias med fika i går fm.
De höll på med veden......
Så alla Män som tittar på Min Blogg ;)
får Ni lite roligt att titta på .........







~~:*:~~



Nu är Mannen på golfbanan.
Det är Tävling i dag!!!!!
Och Jag är hemma och väntar med spänning...
Vad ska Han vinna för Pris?????

~~:*:~~

I dag Har Linnéa Namnsdag!
Grattis Lilla Gumman!!!



~~:*:~~

Önskar Er En Trevlig Dag!




6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilken fin krans du har gjort bara så himla fin.Vad häftigt och åka till Patricia och handla .Vad snällt av mannen och muntra upp dej.Vad mycket fint du fick med dejhem!!!!Ha en fin dag vännen Kramar Rita ♥

Patricia sa...

Oj va fint du fått till startbilden på din sida!!!.. me like!

Ja nog föredrar jag de stora köpta myrorna framför de ettriga och envisa små rackarna som kommer oinbjudna... =)

Och tack och tack för alla fina ord och all reklam..*fnissar generat*...det var såååå kul att få besök av er, riktigt trevligt var det!!!...det gör vi om snart igen, får lura med min gubbe (som är lite blyg) och se hur det ser ut i V-färnebo... =)

Oj, får visa Nicke ved-bilderna, då blir han AVIS!!! Han gillar att fixa med sånt, och i vintras hade vi behövt många såna säckar med ved... hi hi.

Hoppas det går bra för gubben din på golfen idag!

Må så gott "lilla" du... ;)
Kram Patricia

Tina sa...

Å, vilken underbar krams!! men myrorna..näe, lite mer osäker på dem..fniss.. gillar inte deras ben..brr..påminner om spindlar =)
Hoppas det gick bra för mannen på tävlingen!!!
Önskar er alla en skön helg.
Varm kram Tina

Stina sa...

Så fin krans. Du har haft det trevligt märker jag.:-)

Jag ska nog odla ris ja. Det var ett bra förslag.:-D Kram Stina

Susanne sa...

Oj det är ju tur att myrorna hos mig inte är så stora :O
Trevligt och träffa blogg vänner:)
Ved bilder ja det är nått för sambo det :)
Skall visa honom för det är precis sånt håller på med själv när det är ljust..Kram min vän nu måste jag sova..

Birgitta sa...

Ser att du är ute och roar dej en hel del. Även om du fått gå hemma och vänta på mannen idag.
Ha det gott.
Kramis Birgitta