söndag 9 maj 2010

Mormors hjälpreda.......


Vilken tur Jag fick hjälp i köket i går......
Vi skulle ha köttbullar.


Ebba hjälpte Mej.....


Gick såååå bra......

Liiite svårt var det att få dem runda.

Disken fick Jag också hjälp med.....





Gäller att koncentrera sig ordentligt.....

Tänk vad det är skönt att få hjälp.
Och så mysigt Vi hade.
Kan också tala om för Er att
Sockerkakan Jag bakat blev uppskattad.
Synd bara att Jag glömde ta kort när
William åt den.Men han njöt och var så
glad att Jag bakat så god Sockerkaka.

Vi hade en mysig eftermiddag i går.
Och i dag har Vi också haft det bra.
Trevligt besök fick vi idag också.

~~:*:~~



Nej nu är helgen slut.
önskar Er.....
en Trevlig start på Nya Veckan!



1 kommentar:

Yvonne L sa...

Vem har bestämt att köttbullar måste vara runda? Perfekt liten hjälpreda du hade som även tog hand om disken!