lördag 22 maj 2010

Härligt.......


Hej!

Oj vad det blommar nu!
Härligt!!!
Nu är det Sommar!



I dag har Ebba fått rått om.
Mormor.... Moster Anna...
och... Mamma!
Alldeles ensam med Oss till Västerås!

Vi började med fika.....
Ebba valde största Muffinsen.

Sen IKEA och rutschkanan.....

Sen Hem till Mormor....
Mannen hade kommit från jobbet.
Så då passade Ebba på......
Att krypa ner i Matväskan...
Passade jätte bra!
Mamma lägger på locket.....

Tittut!!!!

Mormors lilla Troll!!!!
Så snäll och sååå Glad.
Tack! Tjejer för en fin dag!

~~:*:~~:*:~~



Trevlig Pingst!
till Er ALLA!!!!




5 kommentarer:

Hanna sa...

Ha en fortsatt bra pingsthelg.
Kram
Hanna

Snäckskalsdalen. sa...

Hej!

Kan tänka mig att det var en riktig njutardag att vara ni flickor bara!

Och om man hade en Ebba ändå....hur gullig som helst! Förstår att mormor är en stolt mormor.

Tingeling är inte rädd för åska och smällare. Kalle, den gamla goldenhunden som är borta sedan 1½ år, var livrädd för åska och smällare så när vi fick Tingeling ansträngde vi oss så att hon inte skulle bli rädd och det är hon inte heller.

Va fint ni har i trädgården, det har ju satt igång att görnska alldeles väldigt mycket.

I morse hade vi över 20 gr i skuggan och det blev inte kallare under dagen!

Underbart!

Agneta kram

Photo by Maria sa...

Härliga bilder på en ljuvlig liten tjej..

Kram Mia

sylvia sa...

hei på deg,
å som det blomstrer hos deg ja,
herlige bilder av vakre blomster,
så søt ditt barnebarn er,en likhet syntes jeg..
det er så koselig med besøk av dem.
ønsker dere alle en fin pinsedag.
klem fra sylvia

Susanne sa...

Hej min vän...Härligt är det..Ja hon har troligtvis lärt sig visan på dagis ,det har Ida..Va roligt att hon tyckte om Idas sång :)
Fina sånger Majas visor,,finns på CD
Tror dom har den på Gekås för en liten peng jag kan titta nästa gång jag är där!
Ja 15 minuter suck..Att jag inte ens får börja 15 min tidigare är väl höjden av regelverk.jag blir så trött..Personal mår så dåligt! Ingen trivs 2 har redan slutat,,och jag läääängtar till semester så jag kan komma där i från...Önskar dig en go dag...Tänker på dig alltid :)
Kram