söndag 1 mars 2009

Utmaning!


Hej!


Tar en paus i vasaloppsåkningen för att fixa utmaningen som jag fick av:


Yvonne.


Reglerna är:
Det här är svårare än Du tror.
Kopiera detta till några vänner.Varje svar måste börja med första bokstaven i Ditt namn.
Alla svar måste vara riktiga,hitta inte på ord eller ljug!Om personen som taggde Dej har ett namn som börjar med samma ord som Ditt så får Du INTE ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar.

Lycka Till!



1. Vad heter Du? (inte lätt eftersom jag inte fick svara med mitt namn) Anonetottote.
2.Ett ord på fyra bokstäver:Anka
3.Flicknamn:Anna
4.Pojknamn:Anders
5.Yrke:Asfaltsläggare
6.Färg:Aprikos
7.Klädesplagg: Anorak
8.Mat:Aprikosmarinerad fläskfilé på spett
9.Sak i badrummet:Ansiktskräm
10.Plats/Stad:Arvidsjaur
11.En orsak till att vara sen:Astmaanfall
12.Något man skriker:Aldrig!
13.Film:Arn
14.Något man dricker:Apelsin juice
15.Band:Abba
16.Djur:Apa
17.Gatunamn:Avestavägen
18.Bil:Amazon
19.Sång:Alla fåglar kommit re´n
20.Aktivitet med mer än en deltagare:Armbrytning


Så nu utmanar jag: Nina! I Hemma på hammarn! och Elin! I Elin´s

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Vi höres senare i dag.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Kramar!

2 kommentarer:

Nina sa...

Tack, tack för utmaningen, det var inte lätt.
Jo, vi ska tapetsera om också.
Kramar =)

Elin sa...

nu har jag gjort utmaningen... ojoj, det var riktigt svårt! men jag lyckades tror jag.. ha det ås bra! 'kram