söndag 22 mars 2009

Mera snö!

Hej!
Den här ängeln fick jag av min äldsta Dotter för några år sedan....
Många år sedan börjar det nog bli.
Det var innan hon själv fick barn.
Tittar ofta på den och blir lika djup i mina tankar varje gång.
Som ni ser är det två barn.
En pojke som är lite äldre än den lilla flickan.
Nu har Hon två barn....
En pojke och en flicka med ca 3 års mellan rum.
Lyckat!!!!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
I går fick Mannen en chokladask av Barnbarnet när han kom hem.
Han älskar choklad och vem gör inte det?
Men där är fullt av nötter så han behöver inte dela med sig.....
(till mej iallafall)

Men det vore gott.......

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Men vad händer nu.....

Jo klockan är 16.30 och det snöar.....

Det var den våren dé......

Men M & L har tagit hem husbilen från vinterförvaringen så det måste vara vår!

Det kanske är lité vår........

¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Efter att ha skjutsat Barbarnet som skulle hem och ha barnkalas för kusiner och kompisar åkte också Vi på kalas, hos Mannens Syster.Hon fyller år i morgon.Gott fika och en trevlig stund.


Det här ska bli körsbärsblommor!!!!!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
För att få en vän,
måste Du vara en!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


1 kommentar:

Viola sa...

Hoppas du har bättre väder än jag denna måndag....kallt och vintern är tillbaka med snö på taken igen, det blir ide tror jag ett tag, ha en bra dag, kram