söndag 15 mars 2009

Fin present!

Hej!
Nu har ljuskronan fått ljus.
Tack Flisan för tipset.(att jag inte tänkte längre...)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
I dag skiner solen!!!!
Och efter fika hos svärföräldrarna tog vi en liten promenad med vovvarna!
Trixie(svart) gillar inte att bli fotad.
Manne(vit) gör det för Mattes skull.


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
I går var det fest!
Ja en lite fest iallafall!
Jag fick så fin present!!
Precis en sån korg jag önskade mej och i den fanns mycket smått och gott.
Champagne, servetter,ost,kex,chips,godis,marmelad,
en vacker blomma och kruka och ett present kort.
Ja det var helt enkelt så fin present.Bara fööör mycké.
Tack snälla C & J med familj!!!
Och tack för en fin kväll!
Och om ni undrar...Jordgubbarna var inta lika goda som Svenska!
Men de passade bra i drinken!

Min fina korg!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Nu väntar vi på att klockan ska bli..15.00

Då ska vi åka till Norberg med våra vänner M & L och äta god mat på Vildanden.Jag ska äta Fisk på planka om det finns.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Rätt låt vann Melodifestivalen!(tycker jag iallfall..)

La Voix med underbara Malena Ernman!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Ha en jätte bra Söndag!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

En vän är ett av

naturens mästerverk!

Kramar!


1 kommentar:

Stina sa...

Goa vovsingar!
Klart att lampan ska ha ljus.;-) Jättefint.:-) Kram