torsdag 5 mars 2009

Nu vill jag ha varmt på altanen!

Hej!
Vi har ätit god mat i kväll en av mina favoriter.
Lax....men någon smak??
-Nej men jag vet vad det bukar smaka.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Fick ett presentkort på möbelaffären i stan nu när jag fyllde år.
Jag hade tittat på lite olika fåtöljer som ev. kunde passa.
Men det är ju en upp sjö av dessa och de som Vi tittade på kostade så otroligt mycket pengar så Vi kom överens om att dom Vi har i rummet får vara bra.
För jag hade kommit på....
Att när jag häromdagen gick ut på altanen när solen sken.
Visst hade jag väl redan förra sommaren en önskan om att ha en riktigt skön sitt(och Sov) plats där ute. Så nu var det ju ett fantastiskt bra tillfälle att förverkliga den önskningen.
Den här kommer att bli fin på altanen i sommar!
Och tänk nu i vår när solen kommer......
Jag längtar!


Tack snälla Ni för presentkortet!
Den här köpte jag!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

En vän frågar hur Du mår
och väntar på svaret!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Kramar!

1 kommentar:

Nina sa...

Den var ju jätte fin, eller den ÄR jätte fin, så nu kan du snarka ute på altan.
Kramar =)