söndag 8 mars 2009

Ska på Konsert!




Hej!




Snart ska jag på utflykt med dotter J.

Jag återkommer och berättar i kväll när jag kommer hem men det blir nog sent.


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Såg att jag blivit utmanad av Elin...

Bättre sent än aldrig.
Men detta var inte lätt.......
Utmaningen går ut på att skriva fem ogoda maträtter och skicka dem vidare till andra bloggare(fem) för att se ifall man vågar/vill äta något från utmanarens lista.

Elins Nej Tack!
1.Mögelost-Det är ätbart helst till vin och kex!
2.Strömming-Gott med mos och hårdmacka!
3:Janssonsfrestelse-Hur gott som helst!
4.Sushi-Spännande och riktigt gott!
5.Musslor-I lagom dos är det gott!

Så var det Mina Nej Tack!
1.Nötter-Är super allergisk!
2.Vattenkastanj-Mysko konsistens!
3.Tunga-Helt enkelt inget vidare!
4.Bläckfisk-Sugfötterna är bara för mycket!
5.Brysselkål-Nej om jag inte måste!
Och jag UTMANAR....Jenny och Nina på Hammarn!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Inga kommentarer: