fredag 27 mars 2009

En liten kudde!

Hej!

Ja ha...det snöar och blåser!
Så i dag blev det lite symaskins tid.
Och en ny liten kudde i kökssoffan.
Jag tycker det är så roligt att trolla fram nått nytt ibland.

Broderiet som jag sytt är från Linnéa Art Line!
Hon gör jättefina stygnsättningar för oss som har Broderisymaskiner.
Så får man köpa det från henne som man sen laddar sin dator med och sedan symaskinen.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
I kväll är det final i Lets Dance...
Laila eller Magnus.
Ja vi får se... tycker de kan få vinna båda två.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Den som har tusen vänner
kan inte avvara en enda.
Och den som har en ovän
stöter på honom överallt.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ha en jätte bra fredag kväll!

1 kommentar:

Leila sa...

Hejsan
Jisses vad snygg kudde. Jag har nog tummen mitt i handen när det gäller sömnad. Får hålla mig till andra saker.
Du funderade på vad en pixel är för något. Jo, det är som en punkt man gör med pennan. När man gör pixel grafik, så gör man en pixel åt gången så att säga. Fast det stämmer inte riktigt. Inte alls svårt och man behöver inte vara data kunnig. Bara ha ett bra grafik program. Jag har PaintShopPro och PhotoShop. Sen är det bara att testa sig fram.
Gillade den glada muggen.
Ha det gott
Kram, Leila