måndag 9 mars 2009

Min stora dag!

Hej!

Vilken dag!!!!Med Dotter´n och Sonja Aldén!

Jag har fortfarande inte landat......

Här kommer lite bilder från konserten och en jätte kör med fantastiska ungdomar från Fryxsellska Musikskolan som bjöd på fantastisk sång tillsammans med Sonja och de hade egna sångnummer också som var bara Så Bra!

Sonjas fantastiska berättelser ur livet med en blandning av hennes fina låtar som hon själv bla skrivit och hennes underbara sång tillsammans med bra musiker bjöd på en toppen fin konsert som jag verkligen kan rekommendera!!!

Dottern och Jag köpte varsin skiva som Sonja signerade och hon tog sig tid att prata en liten stund med de som kom fram till henne.

Hon är en underbart fin kvinna och så naturlig och varm.


Före konserten blev jag bjuden på Grekisk restaurang.
Här är förrätten!
Och en rätt till....Hur gott som helst!
Fläskfilé och Kycklingfilé på spett med klyftpotatis och Tzatziki..
Oj vad Vi njöt...Gott!!!

Före konserten tog vi en fika med Morotskaka.
Tack snälla Jenny med familj för den fina presenten!
Den kan jag leva på länge......
Vilken upplevelse!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
I dag ska jag bara vara..lyssna på Min nya skiva och njuta.
Livet är ganska fantastiskt!!!!
Kramar!

3 kommentarer:

Nina sa...

Vad kul för dig, det måste ha varit hur bra som helst.(jag är inte avundsjuk)
Kramar =)

Livingroom sa...

Jag bara älskarrr Sonja Alden. HOn har en alldeles speciell röst. Likaså tycker jag om Shirley C. Oj om man kunde å gå på deras konserter här i Finland...
-Lotta

Stina sa...

Vad mycket mys.
Nä, jag kör med min gamla symaskin.:-) Kramis