fredag 13 mars 2009

Fredagkväll med lite bilar!

Hej!

Så var det fredag och godisskålen är laddad!

Annars så är jag ensam i kväll.
Mannen är ute med sina g:a arbetskamrater.
Bara Damer!
Först ska de äta god mat.
Sedan gå på Bio.
Filmen:Män som hatar kvinnor!
Lämplig film när han bara ska ut med damer?(Hmmmmm)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Hittade ett litet korsstygnsbroderi som jag gjort förut.
Nu har jag sett så många fina mormorskuddar som många sytt så jag fick lust att prova.
Här är resultatet!!
Ska bara hitta lämplig innerkudde och försöka lösa hur det ska se ut på baksidan.

Ja ....kvällen får bli framför Tv´n
Först Glamour
sen Lets Dance
sedan ska jag läsa mina
Nya Tidningar.....
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
En god vän är

billigare än terapi!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Kramar!

4 kommentarer:

Elin sa...

hihim ja, det är kul att måla om.. kanske skulle prova ställa färgburken under elvispen istället så skulle köket bli i rätt färg istället för chokladbrunt! *s* det är bara att komma och käka lite chokladkaka de:) men ring innan så jag hinner baka den oxå!! hihihi hoppas allt är bra med dig! och att du får en jättebra helg!! *kram*

Anonym sa...

Ha en jättebra fredagskväll på egen hand. Oh, du - jag tycker du ska ta fram de två rosa klänningarna och se om du kan göra något åt dem..Kram Y

Nina sa...

Kuddarna blir ju jätte fina. Hoppas gubben får det trevligt.
Du kan väl spara en bil till mig.
Vi ses i morn.
Kramar =)

Stina sa...

Men du, vilken fin kudde.:-) Kramis