onsdag 19 november 2008

Stjärnor!


Hej!

Efter läkarbasök åker jag in till Norberg och besöker den lilla mysiga butiken
Hemma hos Alice.
Där köper jag stjärna,hjärta och en liten söt ljuslykta.
Vidare till lek och hobby affären där jag köper stjärnor till lilla W.

Dom har hans mamma satt upp i taket i hans rum och dom kommer att lysa på kvällen när han släcker lampan.Kanske han tänker lite på mormor då.
Mina andra små goa barnbarn ska också få stjärnor.
Vi har massor i vårat tak och det är såå mysigt.

I kväll kan jag ju tänka när jag lägger mej att W och jag ligger under samma himmel och kikar upp mot stjärnorna.

Brukar ofta titta på stjärnorna(dom riktiga) och tänka på att min yngsta dotter som sitter ute i skogen ensam i sin maskin kan se samma stjärnor som jag fast hon är så långt från sin mamma.
Alltså att vi kan se samma saker samtidigt fast vi inte är på samma plats.
Häftigt!


Nej nu börjar det bli sent och jag väntar på att min man ska komma hem.
Det har varit hockey kväll i Leksand! Hoppas vi vann!

Kramar!

Inga kommentarer: