fredag 21 november 2008

En ny fredag!


Hej!

Ja då var det en ny fredag igen.
Veckorna går fort och vi närmar oss första advent det märkte man i går
när min kompis C och jag var till Sala på kurs på Blomsterverkstan.
Där var det fullt med julsaker och julblommor.
Ja det var så mycket fint att titta på.
Kursen hette Smycka din ytterdörr.
De flesta gjorde den vanliga kransen med lingonris.
Men jag blommade ut i fantasin efter att ha hittat en ren i silver.
Han fick bli mitt i kransen.


Sen bev det en liten kvist också som jag smyckade med kanel och torkad apelsin.

I dag har vi haft besök av äldsta dottern och hennes två goa barn.
Det är alltid lika roligt att få leka och gosa lite med dom.
Just nu väntar vi främmande från Gävle.
Så nu ska vi tillsammans ha en myskväll i baren och lite god mat.

Kramar!

Inga kommentarer: