tisdag 4 november 2008

Rosor och utmaning!


Ja idag så tog jag ut de sista rosorna som jag fick av min dotter.
Jag fick dom förra fredagen så de har hållt ovanligt länge.
Jag har torkat några fina kronblad som nu doftar sååå ljuvligt få se om det håller i sig eller om det blir hö lukt om några dagar.

Min kära dotter har utmanat mej och jag ska berätta lite alldagliga och knäppa saker om mej själv.7 st skulle det vara.

1. Har jag inte bullar i frysen då är det illa.

2. Gått "tröskkurs" ensam dam med 30 andra bönder.

3. Dricker champange varje fredag.(om inget annat händer)

4. Varit frivillig radioorganisatör i hemvärnet.Rest högantenn och hette Qvintus Xerxes.

5. Gått upp till Åreskutans topp mot alla odds.

6. Ordning på mina papper har jag inte.(önskar jag bara kunde men hur?)

7. Måste prata med mina barn varje dag annars mår jag inte bra.
------------------------------------

-Ja det är roligt att leva så man får se hur det går!!!!!

Kram!

Inga kommentarer: