torsdag 13 november 2008

Frisk luft e ju bra!


Hej!
Ja i dag har jag iallafall varit ut efter posten.
Men det var snöblandat regn och jag blev inte speciellt sugen på att vara ute.
Visst borde jag ta mej i kragen och försöka ta en liten promenad varje dag.
Nu innan det blir kallare och halt så jag inte kan ta mej fram.

Men det är ju lite körigt att hinna med det....
Det är ju Hem till gården kvart i tolv varje dag och det får men ju inte missa.
Sen är det viktigt med kaffet vid elva också.
Sen är det dax att göra mat igen, ja oj vad jag har det körigt det är bäst
att vänta med promenaden i morgon också.
På måndag om det inte är halt kan jag ju gå ut före elva kaffet och hem till gården.
Men då kanske det är halt....vi får se om jag hinner.

Hur som helst så har vi knopp i våra kaktusar!
När det är som mörkast och tråkigast
då kommer de till liv kanske
nått att fundera över.

Kramar!

Inga kommentarer: