lördag 15 november 2008

Det ska då ändras på allt!



Hej!
(skulle skriva igår men..)

Ja då var det dax igen då.
När jag precis lärt mej en aning hur det funkar det här med blogg.

Visst är det ju bra att det kommer lite nya möjligheter att göra bloggarna lite bättre men jag har ju fullt upp och det kommer hela tiden nytt innan jag hunnit lära mej det gamla.
Ja det finns ju massor som jag fortfarande inte klarar.

DÅ kommer det en liten ruta upp på skärmen
som visar att jag måste logga in med namn och koder.
Som vanligt har jag ju skrivit upp det på en liten lapp.....
var i hela friden var den då?
leta,leta .. hittar den till slut men som vanligt så kom jag ju ihåg hur
det funkade då, men nu är det inte så självklart vad som är vad.
Provar fram och tillbaka och nu har jag äntligen lyckats.
Jag är faktiskt riktigt duktig!

I går hade vi främmande av J och C.
Tack snälla ni för en fin kväll och tack för fina blomman!
Hoppas det blir flera gånger.


I dag har solen tittat fram och vi gjorde en liten promenad ut
för frun i huset har haft en dålig dag så min goa gubbe tyckte
nog jag behövde lite luft.
Gick förbi hos L som putsade fönster.Han kan han..och bra blev det.

Kramar!

Inga kommentarer: