onsdag 12 november 2008

Laddar mina batterier!


Hej!
I dag har jag haft en hel dag hos min äldsta dotter J och hennes familj.
När jag kom hade W som är 3 år inte riktigt tid med mormor.
Han berättade.
-Jag och pappa ska åka till verkstan med mina saker som varit ute på gräsmattan för nu blir det snö och då kan inte sakerna vara ute, och så ska jag tvätta mitt hus(en liten lekstuga i plast)den har fåglarna bajsat på.
Och vi ska åka skrotbil,vi har kärran på kom å titta får du se...

Ja han e för go lilla gubben och hans lilla syster också.Hon börjar bli stora damen pratar och jollrar på sitt lilla vis.
Dom vet hur man laddar mormors batterier.Man blir så lycklig av dom.

Lilla E har fått eget rum med Barbapappa på väggen.Det blev jätte bra.

I kväll kom M förbi en sväng.Hon hade bakat hela dagen.
Och vi fick en burk med nybakade ljuvligt doftande Pepparkakor.
Dom är underbart goda!Tack snälla.
Visst är det underbart med goda vänner som kommer med överraskningar.
Det värmer hjärtat gott!


Kramar!

Inga kommentarer: