lördag 2 april 2011

Hissgardiner......


Ja visst!

Alla vill ha Hissgardiner och så klart Vita.
Även Jag ville ha det.
Har kollat överallt.
Billiga jätte fina på nätet = textilonnet.se
och i gardinbutiker.
Men så blev Jag lite snål också för ifall det
inte skulle passa hos Oss var det tokit att köpa
till två fönster och så vad skulle det vara nertill
eftersom Vi har insyn från gatan.

Så var Vi till IKEA.
Där köpte Vi två längder för 79:-
Billigt...ja verkligen.

Så nu har Jag sytt och även
maskinbroderat vårt monogram.


Om Jag är nöjd???
Vet inte riktigt.
Både Ja och Nej.
Nu är bilderna väldigt mörka men
Vi har vääääldigt ljust inne nu.



~~:*:~~


Önskar Er.
Fortsatt Trevlig Helg!


Kramar Uttan!






23 kommentarer:

Anette sa...

Hallå
De vart ju kanonsnyggt ,men va du är duktig !!
Ha en trevlig kväll
Kram Anette

Madame Edith sa...

Nämen, åh vad snyggt det blev.
Kul med något som inte alla andra har. Duktig du är.

Kram/M

Mia sa...

Så vårligt, ljust och fint det blev. Du är så duktig med söm, och monogrammen du sätter på ger mig känsla av gamla lakan, det gillar jag :)

Lena/isklockan sa...

Åååå vad fina. Duktig du är. Kram

Cecilia sa...

Hej!
Ser jättefint ut!
Underbart att låta ljuset komma in så här på våren! Så trevligt med Ert monogram på! Då blir det verkligen personligt!
Trevlig helg!
Kram från Cecilia
& Villa Hortensia!

Patricia sa...

Jag köpte billiga hissgardiner på Jysk, 59:-styck. Men de är ju absolut inte lika fina som dina som du broderat, vad är du inte nöjd med, de är ju skitfina ju!!!

Må så gott!
Kram Patricia

Vita Falkens Lantliv sa...

Så duktig du är!!!!!! Blev ju kanon fint! Klart du ska vara nöjd!

Kram Susanne

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Jag tycker det blev jättefint,bara de att jag inte själv personligen gillar dessa raka kappor,vill ha lite rynkor som dina undre gardiner.

4U2 sa...

Nog är du nöjd, det skulle jag vara för det blev ju fint!

Mina drömmars hus sa...

Riktigt fint blev det.
IKEA är alltid IKEA. Toppen
Ha en skön kväll
AC

Stina sa...

Det är ju helt underbart snyggt ju.:-) Kram Stina

Rosor och Pioner sa...

Wow så snygga gardiner och så snyggt det blev.
Ha en fortsatt trevlig helg
Kram

Elin sa...

Hej!
Vad fina gardiner. Det blev inget köp den här gången. Är en ganska dyr affär. En av de finaste sommar klänningen kostar 999 kr. Det blir extra dyrt när man är en fattig student.

Ha en fin dag!
Kram Elin

Birgitta sa...

Riktigt snyggt blev det.
Önskar dej en riktigt skön söndag.
Kram Birgitta

Snäckskalsdalen. sa...

Jag måste då säga att jag tycker det ser helt fantastiskt ut och snyggt och fräscht! Det blev väldigt, väldigt snyggt. Och du har en maskin så att du kan brodera, det verkar vara riktigt roligt!
Jag tycker du kan vara mer än nöjd!
Agneta kram

Lantmusen sa...

Jättefina, vad duktig du är!
Kika gärna in på våra Ängla-örhängen!

Ha en bra vecka!

Vform sa...

Hej!
Klart att du ska vara nöjd ... ser jättefint ut!
Ljust och vårlikt!
Vi har gjort om vårt kök, ljust,
men jag vill faktist ha lite färg på gardinerna :)
Ha en fin söndag!
Kram

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Kikar in för första gången här på din blogg, mysig :)) Jag tycker att hissgardinerna blev jättefina! :) Ha en skön söndag.

Viola sa...

Tycker det ser så fint ut, jag skulle vara väldans nöjd :) hoppas helgen varit skön, kram

Vardag och flärd sa...

Det är ju så fint som det bara kan vara och monogram också! Är du inte nöjd har du för stora krav, vännen. Du har det så jättefint!
Kram Eva

Anonym sa...

Är du inte riktigt nöjd? Det blev ju såå fint! Och insynsskydd blev det ju också.

Kram Eva-Mari

skifferhuset sa...

Vilka fina gardiner, dom måste du vara nöjda med! Så ljust och vackert! Kram Iréne

Fågel Blå sa...

Hej Vad fint det blev!!!!
Vad duktig du är!!!!
Önskar dej en ny fin vecka!
Kram Kathrine