onsdag 10 december 2008

Tomte,Snövit och kolor!

Hej!

Ja,jo jag skulle testa hur den här tomten gjorde sig i rutan.
Tyckte att det inte blev så bra så jag skulle ta bort den igen.
MEN det går inte.Har testat allt.Ja som jag kan komma på iallafall.

Varför kunde jag inte låtit bli och tyckt att det var bra som det var?

Så har jag tvättat hela dagen och det tycks iallafall funka.Skönt!

Gjorde lite kola också men den skulle ha kokat lite till.
Men jag gör ju snart nya för det är väldig åtgång.
Får låta det koka lite längre då.




Annars så kom jag på att jag ju måste ta fram
Snövit och dvärgarna!




Så nu har dom dansat fram ur skåpet och ut på bordet.
Köpte dom för många år sedan när barnen var små.

Kramar!

1 kommentar:

Nina sa...

Oj,oj vad tomten glimmar. Den hade varit fin med en annan textfärg. Det vart fint annars Kramar =)