måndag 29 december 2008

Packat och klart!



Hej!
Ja då jag har packat lite varmt för det är kallt.
De här är det som jag absolut måste ha med mej.
Min favvo filt(som egentligen är mannens) och handledsvärmarna.
Nu får ni hålla tummarna att värmesystemet och propparna håller.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
I dag har också våra tomtar fått komma in i värmen.
Det blev lite tomt på bänken utanför fönstret.
Och tror ni inte att båda mina amaryllisar har slagit ut ja det är ju för typiskt här har jag väntat hela julhelgen och nu ska vi åka bort och då blommar de för fullt.
Men den som är hemma här får väl njuta av dem......
och jag ställer dem i fönstret så kan ju mina kära grannar se dem iallafall.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
I dag har våra datorer haft "spunk".
Min flipprade runt lite som den ville och mannens dator tjöt för full hals.
Vi försökte logga in på min blogg och det gick inte såå bra.
Datorn som ska med på semester måste ju fungera
för hur i hela friden ska jag klara av att inte få blogga varje dag.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ja så har vi inte så många dagar kvar av det här året.
Om man ser tillbaka på året som gått så finns det många fina minnen
som man kan räkna upp ja och sorgliga också för den delen.
Men en sak kommer jag speciellt ihåg
och det är att jag fick mitt tredje barnbarn.
Lilla Ebba som ska döpas nu i januari vi fick ett sånt fint inbludningskort i dag.
Nått att se fram emot det är alltid kul.
Tror att det är viktigt att man har det.
Nått att se fram emot även om man ska Fånga Dagen!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Kramar!

Inga kommentarer: